.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت


مبانی نظری و پیشینه پژوهش رشد پس از سانحهدسته: پیشینه متغیر های روانشناسی 


بازدید: 1 بار 


فرمت فایل: doc 


حجم فایل: 373 کیلوبایت 


تعداد صفحات فایل: 48 

 

پرداخت و دانلود




:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 15 خرداد 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 706 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25
ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

فروشنده فایل

کد کاربری 13446
کاربر
 
 

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.

ترجمه مقاله انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی در 25 صفحه فارسی ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه اصل مقاله انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

 

 

 

 

 

 

انگیزه رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتی و رفتار شهروندی سازمانی، نقش مبادله رهبر- عضو و گرایش‌بازاریابی داخلی

 

 

 

 

 

 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Motivation of travel agents' customer service behavior and organizational citizenship behavior: The role of leader-member exchange and internal marketing orientation

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : 25 صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شناسه کالا : brll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود رایگان مقاله انگلیسی : http://ofmas.ir/dlpaper/brll.pdf

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود ترجمه فارسی مقاله : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین 22 هزار و 500 تومان قادر به دانلود خواهید بود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از ترجمه :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده
 رفتار خدمات به مشتریان آژانس های مسافرتی (CSB) و رفتار شهروندی سازمانی (OCB) برای موفقیت یک آژانس مسافرتی کوچک بسیار مهم می باشند. با توجه به نظریه مبادله اجتماعی، این رفتارها را می توان با مبادله رهبر-عضو (LMX ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سرپرستان خود) و گرایش بازاریابی داخلی (IMO ، تبادل بین کارکنان آژانس های مسافرتی و سازمان خود) برانگیخت. علاوه بر این، این دو رابطه مبادله،هم وابسته هستند. داده ها از یک بررسی دو مرحله ای از 288 آژانس مسافرتی مشغول به کار در هنگ کنگ از طریق مدل سازی سلسله مراتبی خطی تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان می دهد که مبادله رهبر- عضو با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان آژانس های مسافرتی ارتباط مثبتی دارد، در حالی که گرایش بازاریابی داخلی با رفتار خدمات به مشتریان کارکنان آژانس های مسافرتیزمانی دارای ارتباط مثبت است که مبادله رهبر- عضو کم باشد. علاوه بر این، کیفیت یک رابطه مبادله بربرتری سایر روابط تاثیر می گذارد. این مقاله با دلالت بر تئوری و عمل نتیجه گیری می کند.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Abstract

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Travel agents' customer service behavior (CSB) and organizational citizenship behavior (OCB) are pivotal to the success of a retail travel agency. According to social exchange theory, these behaviors can be motivated by leader–member exchange (LMX, exchange between travel agents and their supervisors) and internal marketing orientation (IMO, exchange between travel agents and their organizations). In addition, the two exchange relationships are interdependent. Data from a two-phase survey of 288 travel agents working in Hong Kong were analyzed through hierarchical linear modeling. The findings indicate that leader-member exchange is positively associated with travel agents' organizational citizenship behavior, whereas internal marketing orientation is positively associated with travel agents' customer service behavior only when leader-member exchange is low. Moreover, the quality of one exchange relationship affects the salience of the other relationship. The manuscript concludes with implications for theory and practice.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1396
.
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
.
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
.

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال سرمایه داری در انگلستان

 

 

 ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال  سرمایه داری در انگلستان

 

 

 

 

 

 

 

 

عنوان فارسی :

 

ترجمه مقاله تاریخ حسابداری و انتقال  سرمایه داری در انگلستان 

 

عنوان انگلیسی :

 

 

 

The history of accounting and the transition to capitalism in England. Part one: theory

 

 

 

تعداد صفحات فارسی : ۵۰ صفحه ورد قابل ویرایش

 

 

 

سطح ترجمه : متوسط

 

 

 

شناسه کالا : brp

 

 

  

قیمت : ۳۵,۰۰۰ تومان



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
.
14 اسلاید پاور پیونت (استخوانهای لگن)ppt

14 اسلاید پاور پیونت (استخوانهای لگن)ppt

14 اسلاید پاور پیونت (استخوانهای لگن)ppt ...



:: برچسب‌ها: 14 اسلاید پاور پیونت (استخوانهای لگن)ppt ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 21 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله اخلاق و افشا سازی، بررسی عملکرد مالی موسسات بازرگانی در بازار ارائه ...

ترجمه مقاله اخلاق و افشا سازی، بررسی عملکرد مالی موسسات بازرگانی در بازار ارائه سهام فصلی

قیمت 24000 تومان 

 



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی (فصل 2)

مبانی نظری و پیشینه پژوهش سطوح انگیزه یادگیری بالینی (فصل 2)

قیمت 24900 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله حسابداری مدیریت و شیوه های کنترل کننده در یک محیط تولیدی ناب

ترجمه مقاله حسابداری مدیریت و شیوه های کنترل کننده در یک محیط تولیدی ناب

قیمت 25000 تومان 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله فوریت های آب و هوایی و مربوط به گرما در شیکاگو،لینیوس (2006-2003)

ترجمه مقاله فوریت های آب و هوایی و مربوط به گرما در شیکاگو،لینیوس (2006-2003)

قیمت 18000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

ترجمه مقاله پس از فضیلت ؟ حسابداری به عنوان یک شیوه وجدانی و گفتگویی

قیمت 17000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ...

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

قیمت 25000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله نقش تخمین در سیستم های اطلاعات حسابداری در ارائه ی اطلاعات لازم به م...

ترجمه مقاله نقش تخمین در سیستم های اطلاعات حسابداری در ارائه ی اطلاعات لازم به مدیران

قیمت 14000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی...

ترجمه مقاله مقاله ی موضوعی حسابداری ارزش متعارف و دارایی های ناملموس، آسیب رسانی  به سرقفلی و انتخاب مدیریت

قیمت 17000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

پرسشنامه تحمل ناکامی (هارینگتون، 2005)

پرسشنامه تحمل ناکامی (هارینگتون، 2005)

قیمت 3000 تومان 



:: موضوعات مرتبط: نمونه سوالات , ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مشخصات هیدروکربنهای معطر چند حلقه ای بسته- ذره ای ساتع شده از دیگ های بخار توده زنده ی درجه صنعتی

ترجمه مقاله مشخصات هیدروکربنهای معطر چند حلقه ای بسته- ذره ای ساتع شده از دیگ های بخار توده زنده ی درجه صنعتی



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله نانو ذرات نقره /غشاهای تحریک کننده نانو مرکب PDMS برای از بین بردن گاز H۲S

ترجمه مقاله نانو ذرات نقره /غشاهای تحریک کننده نانو مرکب  PDMS برای از بین بردن گاز H2S



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله ارزیابی نانو شاخک های کربنی تک دیواره ای به صورت عصاره گیری فاز جامد میکرو پاشنده

ترجمه مقاله ارزیابی نانو شاخک های کربنی تک دیواره ای به صورت عصاره گیری فاز جامد میکرو پاشنده



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله خواص تفکیک CO۲ بهتر با ترکیب کردن پلی (اتیلن گلیکول)- حاوی ریز کره های میکروسکوپی با غشای پلی ایمید

ترجمه مقاله خواص تفکیک CO2 بهتر با ترکیب کردن پلی (اتیلن گلیکول)- حاوی ریز کره های میکروسکوپی با غشای پلی ایمید



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مقایسه بیوگازهای بهبود دهنده ی کارایی غشاهای ماتریس ترکیبی مختلف

ترجمه مقاله مقایسه بیوگازهای بهبود دهنده ی کارایی غشاهای ماتریس ترکیبی مختلف



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله وضعیت کنونی و توسعه غشاها برای تفکیک CH۴/ CO۲، یک نقد و بررسی

ترجمه مقاله وضعیت کنونی و توسعه غشاها برای تفکیک CH4/ CO2، یک نقد و بررسی



:: موضوعات مرتبط: مقاله , ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مقایسه بیوگازهای بهبود دهنده ی کارایی غشاهای ماتریس ترکیبی مختلف

ترجمه مقاله مقایسه بیوگازهای بهبود دهنده ی کارایی غشاهای ماتریس ترکیبی مختلفترجمه مقاله مقایسه بیوگازهای بهبود دهنده ی کارایی غشاهای ماتریس ترکیبی مختلف



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.


:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

پاورپوینت بررسی مفاصل بدن انسان و نحوه کارکرد آن ها

پاورپوینت بررسی مفاصل بدن انسان و نحوه کارکرد آن هاپاورپوینت بررسی مفاصل بدن انسان و نحوه کارکرد آن ها



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله آنالیز کمّی با استفاده از طیف بینی ATR-FTUIR

ترجمه مقاله نقش اگزرژی در افزایش بازده و پایداری و کاهش اثر محیطی



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مدلسازی اسپین و سایر آثار کوآنتوم در پلاسماها

 

ترجمه مقاله آنالیز کمّی با استفاده از طیف بینی ATR-FTUIR

توضیحات دانلود

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله مدلسازی اسپین و سایر آثار کوآنتوم در پلاسماها

 

ترجمه مقاله آنالیز کمّی با استفاده از طیف بینی ATR-FTUIR

توضیحات دانلود

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

ترجمه مقاله تاثیرات کیفیت حسابرسی و استاندارد دقت لازم توسط داوران زمانی مسامحه ی حسابرس ارزیابی می شود

 

توضیحات دانلود

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : digiforosh
ت : دو شنبه 14 فروردين 1396
.

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی